Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe contacteert u de helpdesk van het Projectportaal: gewijzigd formulier Nieuws

Hoe contacteert u de helpdesk van het Projectportaal: gewijzigd formulier

Nieuwsbericht
14 augustus 2024

Vanaf 9 september ziet het formulier dat u invult om een technisch probleem te melden of een vraag te stellen over het Projectportaal er iets anders uit. U ontvangt vanaf nu ook e-mails over uw vraag.

Heeft u een technisch probleem of een vraag bij het gebruik van het Projectportaal(opent in nieuw venster)? Contacteer dan de helpdesk Projectportaal via de knop ‘Meld een probleem’ in de toepassing. U vindt de knop in de rechterbovenhoek van elk scherm. Er opent een formulier.

Vanaf 9 september (update: niet 26 aug) ziet dat formulier dat u invult er iets anders uit. U ontvangt vanaf nu ook een e-mail van no-reply@wonen.vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie) nadat u het formulier verstuurt. Ook wanneer de helpdesk op uw vraag of probleem reageert, krijgt u hierover een e-mail.

Het blijft belangrijk dat u uw probleem of vraag duidelijk omschrijft en een schermafbeelding toevoegt. U kan slechts één schermafbeelding toevoegen. Neem een schermafbeelding van uw volledige scherm, met de klok van uw computer erbij.