Gedaan met laden. U bevindt zich op: Geef administratieve wijzigingen eenvoudig door Nieuwsberichten
Geef administratieve wijzigingen eenvoudig door
Heb je administratieve wijzigingen die je wil doorgeven aan het Agentschap Overheidspersoneel? Gedaan met het invullen en doorsturen van een ellelang document! Het proces rond administratieve wijzigingen werd geoptimaliseerd en gedigitaliseerd. Tel mee af en ga vanaf 1 april 2024 aan de slag met de nieuwe administratieve wijzigingsfiche. 3, 2, 1, start!
Hoe open je de fiche?
- Ga naar de Vlimpers-selfservice en klik op het navigatie-icoon.
- Kies ‘navigator’.
- Klik op ‘Onboarding’ en vervolgens op ‘Adm. Wijzigingsfiche’.
Hulp nodig? Raadpleeg de invoerinstructies rechtstreeks in je scherm of achter het vraagteken- en informatie-icoon.
Na het invoeren van een administratieve wijziging blijf je op de hoogte van elke actie van de personeelsadministratie via een automatische e-mail. Zowel de invoerder als het algemene HR-mailadres ontvangen de e-mail.
Meer informatie of een vraag?
- Op 1 april krijgt de webpagina ‘Doorstroom van personeelsleden’ een aanpassing met de nieuwste instructies.
- Ervaar je een probleem? Dat kan je steeds doorgeven via het Vlimpers-contactformulier.