Gedaan met laden. U bevindt zich op: Meldpunt klachten Departement Werk en Sociale Economie Werk & Sociale Economie

Meldpunt klachten Departement Werk en Sociale Economie

Bent u niet tevreden over onze werking of bent u het niet eens met een beslissing in uw dossier, probeer dan in eerste instantie met uw dossierbehandelaar of de desbetreffende dienst tot een oplossing te komen. U vindt de contactgegevens meestal in de beslissingsbrief die u ontving.

Kreeg u na contact met de dienst geen bevredigende oplossing en wilt u graag een klacht indienen, lees dan zeker de onderstaande informatie.

Uw klacht

Uw contactgegevens

Wat gebeurt er verder met uw klacht?

Uiterlijk binnen 10 kalenderdagen krijgt u een schriftelijke ontvangstbevestiging, tenzij uw klacht binnen die periode is afgehandeld. Als een klacht niet wordt behandeld, wordt dat schriftelijk gemotiveerd.

Na ontvangst van de klacht heeft het departement 45 kalenderdagen tijd om uw klacht te onderzoeken en te beantwoorden.

Als u niet tevreden bent over de manier waarop uw klacht werd afgehandeld, kunt u contact opnemen met de Vlaamse Ombudsdienst:
E-mail: klachten@vlaamseombudsdienst.be(opent in uw e-mail applicatie)
Telefoon: 1700
https://www.vlaamseombudsdienst.be