Customer journey van organisaties in levenslang leren. Een onderzoek naar de persona’s, drempels en hefbomen van organisaties bij het aanbieden van een opleidingsaanbod levenslang leren aan hun medewerkers. EindrapportCustomer journey van organisaties in levenslang leren. Een onderzoek naar de persona’s, drempels en hefbomen van organisaties bij het aanbieden van een opleidingsaanbod levenslang leren aan hun medewerkers. Eindrapport Rapport • juni 2022
E-leren in Vlaanderen. Enquête bij opleidingsverstrekkers uit de databank voor Vlaamse opleidingsincentivesE-leren in Vlaanderen. Enquête bij opleidingsverstrekkers uit de databank voor Vlaamse opleidingsincentives Rapport • april 2022
Dynamiekmonitor voor de Vlaamse arbeidsmarkt. Stromen van werknemers, jobs en werkgevers tijdens de Covid-crisisDynamiekmonitor voor de Vlaamse arbeidsmarkt. Stromen van werknemers, jobs en werkgevers tijdens de Covid-crisis Onderzoeksrapport • april 2022
Naar een leer- en loopbaanrekening in Vlaanderen. VisienotaNaar een leer- en loopbaanrekening in Vlaanderen. Visienota Beleidsdocument • maart 2022
Vision Memorandum. Towards a learning and career account in FlandersVision Memorandum. Towards a learning and career account in Flanders Beleidsdocument • maart 2022
Activate Together. Lessen en aanbevelingen uit het lerend netwerkActivate Together. Lessen en aanbevelingen uit het lerend netwerk Rapport • maart 2022
Intra-EU-detachering in het Vlaams Gewest. Een analyse van de data uit LIMOSA 2010-2020Intra-EU-detachering in het Vlaams Gewest. Een analyse van de data uit LIMOSA 2010-2020 Studie • maart 2022
Inclusief ondernemen. Evalueerbaarheidsstudie van de projecten binnen de ESF-oproep Inclusieve ondernemingenInclusief ondernemen. Evalueerbaarheidsstudie van de projecten binnen de ESF-oproep Inclusieve ondernemingen Rapport • februari 2022
A strategic skills forecast in the construction industryA strategic skills forecast in the construction industry Onderzoeksrapport • december 2021
Wie kiest voor duaal leren? Een analyse van de instroom in duaal leren en beleidsaanbevelingen aan de hand van gedragsinzichtenWie kiest voor duaal leren? Een analyse van de instroom in duaal leren en beleidsaanbevelingen aan de hand van gedragsinzichten Onderzoeksrapport • december 2021
Towards a learning and career account in Flanders (IDEA Consult)Towards a learning and career account in Flanders (IDEA Consult) Onderzoeksrapport • december 2021
Jaarrapport het Vlaams doelgroepenbeleidJaarrapport het Vlaams doelgroepenbeleid Jaarverslag • december 2021
Naar een leer- en loopbaanrekening voor Vlaanderen (IDEA Consult)Naar een leer- en loopbaanrekening voor Vlaanderen (IDEA Consult) Onderzoeksrapport • december 2021